söndag 11 november 2007

Träningsuppföljning v. 45

Planen/schemat:
Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning (1 h)
Onsdag: Cyclocrosspass (1 h)
Torsdag: Promenad till jobbet, löpning med backträning hem
Fredag: Spinning med cykelklubben (1,5 h)
Lördag: Vila
Söndag: Distanspass med damlaget (3 h)

Utfall:
Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning (1 h)
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Spinning med cykelklubben (2 h)
Lördag: Vila
Söndag: Distanspass med damlaget (2 h 45 min)

Analys
Inte som jag planerat. Både onsdagens cross och torsdagens promenad föll bort. Jag tog i ordentligt under tisdagens styrka, och sen behövde benen vila pga rejäl träningsverk. Fredagspasset fick i viss mån kompensera, då det blev lite längre. Söndagsdistansen blev dock kortare. Den här veckan har det blivit lite väl lite träning, men jag vet med mig att om jag inte lyssnar på min kropp så kommer jag ofelbart att bli förkyld eller drabbas av nån annan krämpa. Återigen: våga vila för att bygga upp!

Alla vardagar cyklar jag till och från jobbet i mycket lugnt tempo. Detta räknar jag dock inte som träning, så den cyklingen får inte vara med.


Inga kommentarer: